lizzibitch

Regn regn regn

Kategori:

Det bara regnar här på vår älskade sydkust!!  Trakigt o grått , men så tittade Johan på flingpaketet i morse.

Strunta i om det regnar....ut o promenera bara!
De små regndropparna fungerar nämligen som cirkulationsstimulerande(vilket jävlaord) massage.
Vilket ger huden en frisk o sund lyster.

Ja tack gärna, jag måste va gråast o blekast i Sverige just nu som har stått instängd i en butk varje dag i stort
sett hela sommaren!!!
Har börjat få lite höstfeelings faktiskt, fast det är ju mysigt o man får lust att greja lite hemma.
IKEA :) Here we come. Nya katalogen kommer ju nu. Man kan bläddra i den redan nu på
www.ikea.se.

Pappa hade md min gamla utemöbel ner när han var här....ska köpa nya dynor,
hittat jättesnygga enkla svarta på Jysk...4 st för 500:- det får det ju va värt.
Sen ska jag betsa den mörk tror jag, gillar inte denna diarre´färgen!


Matsalsbordet åkte in i rummet, var rädd att det skulle bli alldeles för trångt
men det blev bättre än jag trott, ska ju få p lite vepor o ljuslyktor förstås.
Måste bara hitta nåt snyggt till den stora väggen bakom bordet.
Någon som har en kul ide´kanske?



Kollar på Leila bakar nu, på tv4+. Allt är så fruktigt o färgigt med henne.
Tycker hon är jättefin o mysig, behaglig att kolla på, inte så gapigt o stressigt
som det kan va i såna program. Heja Leila o hennes sköna bakvärk.
Man blir sugen på att baka...då måste det ju va bra:)

Ska nog fördriva min söndagkväll med att plocka lite i skåpen, kolla tv o
laga lite mysmat....varma mackor med champinjonstuvning.

Johan är inne i sin egna värld WOW.

Dagens sanning...skulle kunna bli en snygg tatoo;)





Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Många skulle nog kommentera en sån tatuering :-) Varför regnar det bara hos er? Så jävla fuskigt.

    "I Göteborg regnar det alltid". Så fan heller. Den dagen jag kom till London så hade det tidigare på dagen varit årets värsta skurar. Men när jag kommer - då kommer solen och så får man huvudvärk :-) Tur att det finns affärer!

    2008-08-17 | 19:50:10
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Lizzi säger:

    Ska nog fan tvinga vädrets makter att skicka detta satans regnet till Götet istället!!!

    2008-08-17 | 21:33:36
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Jag väntar :-)

    2008-08-18 | 08:25:59
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • walla säger:

    Den tatueringen SKA du göra!!! Regnet har du tydligen redan skickat iväg eller? För här är det bara soligt och varmt= fan fan fan. V. 43 gravid & varmt= vatten i BENA JU!!

    2008-08-18 | 09:06:00
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: