lizzibitch

Min lediga dag!

Kategori:

Vi bestämde oss för att åka till Kristianstad idag.
Gick lite på stan o kollade kläder o så.
Såg en skjorta jag vill ha............................... Denna jackan stod det Keiren på :)
         

Vi åkte förbi en tatuerarstudio o tog oss en titt. Såg väldigt lite snyggt o väldigt mycke fult:)
Men han Janne ska vara väldigt duktig, Johan har gjort den han har på ryggen hos honom.
Men nu har vi ju Karl i familjen o han är förstås bäst:) Han ska gladligen få göra en på mig
bara jag kan bestämma mig för nåt. Hmm det är ju ett problem då...haha!


    

Lunchen blev buffe´på Rosegarden...en gedigen kinakrog med superbra mat!!!
Vi åt nudlar, ris, kött o så massa mini vårrullar förstås:)
 

Det var jättegott men fy fan hur det ser ut!!!


Lite i utkanten av Kristianstad ligger Långebro....där finns Biltema, Elgiganten, Jysk, Rusta,
Intersport, Duka Outlet osv.....


 

Tog en sväng inne på kvik kök......jodå!
Skulle gärna ha et badrum som man faktiskt kan gå runt i:)                                                  
Kan verkligen se mig själv i det här köket!
 
       

Äntligen har jag hittat Willys. Absolut bästa stället att handla mat!!!
Billigt o det finns allt i alla prislägen utom dyrt:) Ni ska se korvavdelningen...
nästan löjligt mycket att välja på..haha. Vi hittade en stor korvliknande sak i disken
som det står Pizza, kokt, 3kg på...... vad fan är det för nåt? Någon som vet?





Nu har jag slappat till Glamour en stund, vi tänkte ta en film här snart.
Kanske fortsätter med Twin Peaks....vi har några avsnitt kvar !!!
Imorn är det lördag  några timmars jobb på dagen.

Ha en underbar helg alla undrebara:)
Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    Den jackan stod det verkligen Keiren på!!! Asfin!!! hm.. vart, dyr?



    Kvik var vi åxå inne på förra veckan. Fastnade för ett annat kök som säkerkt skulle kosta mer än vad vi tjänar på ett fucking år. grrr. Livet är bra orättvist ibland, men igen. Vi har ju fårr en Freja ju. Puss och kram. ringer i morgon.

    2008-08-22 | 21:22:29
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    På Name it 499 kr. - 30% förstås:) du får räkna ut vad det blir:)

    2008-08-22 | 22:43:06
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    "Korven" - kan det inte vara pressad pizzaskinka? Typ. Kinesmaten (som det står på ett fönster i Borås) såg godare ut...

    2008-08-23 | 07:39:19
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • mitha säger:

    Ja en tatuering till skulle inte sitta fel. Jag vet dock redan vad jag vill ha..bara pengarna som saknas här....och tummen ur kanskeS



    Mysiga bilder du bjussar på!



    Trevlig helg!



    Här i Säffle skiner sola o jag borde ut o gå,...men snart...måste göra nåt annat förstS

    2008-08-23 | 08:38:42
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här: