lizzibitch

Lördag 23 aug

Kategori:

Började jobba kl 10...åkte hemifrån stax efter nio.....så här pigg!
Å det bara regnar o regnar!!! Åza borde flytta hit istället för att bo
i regnmetropolen Göteborg där det tydligen aldrig regnar!!!


Det variallafall hur skönt som helst o komma hem vid tre o känna att jag är ledig nu:)
Gjorde egna köttbuller, sås o potatis ....å gud va vi åt!!
Sen på kvällen fick vi ett hjärnsläpp vid nio o satte igång o bakade!
Amerikansk ananaskaka.....den blev kanon, fast man ska ju ha vaniljsås eller glass
till men det hade vi inte så vi glufsade i oss några bitar som den var....Gött!!
  

Hoppas det gick bra för Erica Sjö som sprang midnattsloppet i Göteborg igårkväll....
starten gick kl 22.00!! Höll iallafall tummarna för dig:)

Vi ringde på ett hus igår oxå...hittade annons på blocket om ett hus som ska hyras ut from
1 dec. Vi åkte o kollade var det låg o det ligger skitmysigt...vid en korsning men lummig fin trädgård
o bara nån km till havet o Sandviken:) Ligger ca 3-5km utanför stan.
Ska ringa igen o be att få komma o kolla inne oxå.

Vi har sett en del film under helgen. En som jag verkligen kan rekomendera är The Stranger Inside...
med Jodie Foster. Lite av en budskapsfilm kan man säga...den var iallafalll skitbra!
Sen har vi sett en riktig äventyrsfilm 10 000BC. Häftig var den fast jag var ju så satans trött igår eftermiddag så jag sov bort minst 45 minuter av filmen men Johan tyckte den var ok. Det var många kända skådisar med
i den fast alla hade dredlocks o såg ut som grottmänniskor så det var lite svårt o plasera dom:)
Den sista vi såg idår var The EYE med Jessica Alba. Lite seg i början men blev bättre mot slutet fast jag
gillade den inge vidare ändå.

Idag ska vi slå ihjäl några timmar på vårt kära Twin Peaks så vi blir färdiga med den nångång!!

Hörs sen!!
Kramen







Kommentarer

  • walla säger:

    Den va jättefin och snygger å grann men jag tycker ju inte om ananas i kaka ju.... du får göra en med citroner i till mig ;) ;);)

    2008-08-24 | 12:07:24
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    men ring och berätta mer om huset sen! Jag sitter och ammanr jag. Det kommer jag att göra 35,6 timmar i veckan nu.

    2008-08-24 | 12:44:38
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Lizzikaka OCH Lizzilatte! Vill ha!!!!!

    2008-08-24 | 14:03:42
  • svärmor säger:

    Kakan ser god ut, när är kaffet färdigt?

    2008-08-24 | 19:00:48
  • Lizzi säger:

    Hahaha jag kunde haft kafferep hela dagen här ja....men har sovit bort typ halva dagen....

    Men ni är sååå välkomna en annan dag:)

    2008-08-24 | 19:07:34
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Linda säger:

    Fasen va go kakan såg ut! Skulle nästan ge va som helst för en smakbit just nu:)

    2008-08-24 | 19:14:54
  • Erica säger:

    Hej gumman!



    Tack för tummarna :-) Gick bättre än förväntat igår...

    Första milen i hela mitt liv jag sprang, tog 58 min och det känns i benen idag hahaha



    Puss puss

    2008-08-24 | 22:56:56
  • Anki säger:

    WOW! vilken duktig Erica, shit va hurtigtimponerad



    Ananas kaka lät rätt spännande, kanske får prova göra nåt sånt framöver..eller ja just det, har ju startat ett nytt liv ju morr får väl testa & baka den åt nån annan då;)

    Kramen

    2008-08-25 | 08:45:36
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: