lizzibitch

Köpenhamn

Kategori:

Godkväll i stugorna runt om i Sverige! Idag var viju som ni vet i Köpenhamn....
vilken stad!!!! butiker, fik, restauranger, torg, hamnar, parker ja allt man kan tänka
sig. Man den lite orutinerade bloggaren här så glömde jag kameran hemma på laddning.
Det har grämt mig hela dagen kan jag säga...haha.

Vi strosade på ströget ner til Nyhamn ock käkade där. Gick runt lite i hamnen innan vi vandrade upp
genom ströget igen.
Jag och Johan shoppade loss lite på New Yorker:) Jag köpte i top o en zipptröja, Johan hittade jacka o
2 skitcoola t-shirts. Allt detta för 550 kronor, danska i och för sig men ändå.

Vi körde ut till lilla sjöjungfrun o kollade när folk klänger omkring på denna kända lilla dam som sitter på
stenen vattnet. Japaner, japaner, japaner!

Vi körde vidare till Hellsingör, köpte lite sprit o öl o sen tog vi färjan o rätt hem igen.

En öl o varm macka nu så ska det bli tidigt ikväll.
Jag ska jobba o pappsen åker tidigtimorn:( men vi har verkligen haft en kanon helg så
det känns superbra!!

Pöss o Kram

Kommentarer

  • mitha säger:

    Mysigt att åka över te Danmark sådär=)



    Men kameran Lisen??? För FAN!S



    Söv gött!



    KRAM

    2008-08-11 | 22:35:05
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Lizzi säger:

    Jajag vet...haha! Skärpning lizzi

    2008-08-11 | 22:38:16
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: