lizzibitch

Kalas

Kategori:

Idag var det kalas i Bromölla igen....för svärmor!
Jag är ju inte van vid stora kalas o bjudningar men här är det fullt pådrag:)
Långbord ( i båge dessutom), ca 30 gäster, mat i massor, efterrätter osv. Hur trevligt som helst!


Anders och Evas underbart snygga kök!! Anders är ju ganska händig då,
och Eva har riktigt bra smak!! Ingen dålig kombintion i ett hem:)
dessvärre blev det en fruktansvärt dålig bild...haha

  

Här har vi broder Jonas och syster Jenny 


Julle o Emmie
 

                                                                            
Elias


Johans gamla barndomsvän Gösta
kom fram ur garderoben dagen till ära:)


Är det kalas så ska det sjungas...o det gjorde vi!!



 
Tusen tack för änne en supermysig fest!!
Ni är suveräna på det där alltså!
Hoppas du får en jättemysig födelsedag den 20:e.
Vi nämner väl inga siffror va....;)

Imorn ska min kära Malin in igen kl halv nio så nu vare det väl fan om de inte sätter igång det!!!!!!!
Jag hoppas verkligen det...t.o.m jag börjar bli trött på detta...haha!
Tänker på dig gumman!!

Jag måste ju konstatera att jag har tagit bedrövligt dåliga bilder ikväll....
o ja... jag är nykter:) men lite slarvig dock.
Imorn ärdet slapparsöndag.....Jihooo!!

Hörs imorn!! Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    tack snälla sötaste bästaste Lisenpisen. Farmor & farfar kommer hit kl. 8 i morgon. En sak ska du veta: jag ger mig inte i morgon. Jag ska fan kämpa som en galning. Kan ju inte fortsätta så här..... FÖR HELVETE!!!!

    Nu ska jag sova ska bara pissa för 684 gången idag.

    Lär störa dig på din slappardag, få se på vilket humör jag är på ;)))) Puss och kram älskade DU!

    2008-08-16 | 23:26:07
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Gösta var finare än min gamla EPA-nalle utan ansikte :-)

    2008-08-17 | 09:26:15
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • mitha säger:

    Själv hade jag en Kalle...finns kvar än..dock lite mörbultad av en hund..men jag vägrar slänga han hahahah



    ja vi får hålla tummarna för Malin idag!



    Kram

    2008-08-17 | 09:42:13
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här: