lizzibitch

Inte myc

Kategori:

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon....gick inte upp förän halv tolv..hehe.
Satt o gick igenom veckans hav av reklam...o jag tycker det är kul:)


Johan fick sig lite spagetti o pastasås med bacon, paprika o purjolök.
Har dålig fantasi på matfronten just nu, känns som vi äter väldigt lika jämt.
Får bläddra på lite matsajter o i mina kokböcker för o få lite inspiration.
Ska bli gött när lönen kommer så vi får åka o storhandla:)

Idag ska jag jobba kvällen på Statoil 16-24 med Sara. Ska försöka skriva ner alla rutiner o så idag
för nästa gång ska jag göra det helt själv!! Lite pirrigt:)

Imorn åker jag till Göteborg:) Det var ett tag sen nu så det ska bli riktigt kul!!!
Sover hos Linda imorgon. På tosdag ska jag o syrran ha en heldagpå stan:)
Sen åker jag hempå fredag morgon. Måste kolla med brorsan ifall han kanske
är där oxå, då får jag träffa han oxå:)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det kommer att gå superbra på macken, Du är som klippt och skuren till ett serviceyrke. Alltid pigg o glad.

    Hälsn. Jenny i R-by

    2008-08-26 | 14:46:23
  • walla säger:

    reklamhav i sängen is the shit! Förrästen ringer dig sen så jag får mig en Lizzydos innan du drar ;)

    2008-08-26 | 17:28:01
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Älllskar reklam!

    2008-08-26 | 18:30:39
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • linda säger:

    Wihoo, ska bli jättekul att du kommer hit:):):)

    2008-08-26 | 20:11:26
  • Anki säger:

    Japp reklam är kul..iaf en del:0)

    Kram

    2008-08-27 | 11:19:45
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: