lizzibitch

Hos Svärmor och Anders

Kategori:

Vi åkte en tur till Eva o Anders i igår, de bor i Bromölla, ca en mil från Sölvesborg in i Skåne.
De har världens mysigaste trädgård, en riktig oas!!



Kanske tur man inte har trädgård själv, skacka om prestationsångest. Men jag vet ju
vilka som ska få hjälpa oss med trädgården den dagen vi hittat ett hus..haha!

                 

Här bor oxå Herkules och Zeke. Zeke är lite speciell. Han har ett morrande ljud för sig när han tycker nåt
är skönt,  när man klappar och gosar med han och så ser han ut aom han vill döda en men han är hur snäll
som helst, han bara gör så. Johan tycker förstås detta är skitkul!!



Johan och Moren

 

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Söt för att vara en Golden :-)



    Nu kanske det går att kommentera på min sida. Du kan väl göra ett test!

    2008-08-04 | 20:12:48
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Svärmor säger:

    Ser fram emot att få hjälpa till i blivande trädgården! Förresten, det är så tråkigt att putsa fönster, vi kanske kan byta tjänster?

    2008-08-07 | 19:57:18
  • Lizzi säger:

    Haha ja du svärmor....det får bli på egen risk då:)

    När jag jobbade åt en städfirma i Säffle fick jag klagomål av en tant som jag bla putsat fönstren hos, det var det värsta hon någonsin sett!!

    2008-08-08 | 00:25:33
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: