lizzibitch

Första doppet 1 augusti

Kategori:

Hej hej!
Idag är det 1 augusti o jag har badat för första gången i år!!! Det är ju helt sanslöst egentligen men förra söndagen var det 19 grader i havet. Inte troligt att jag badar då! Idag skulle jag bara gå i vattnet för att kyla av mig och vipps så hade jag doppat mig...haha ja till och med simmat några simtag!! Men det behövdes, efter att ha stått i en stekhet butik till kl 14 var det bara att köra ut till sandviken. 

Såhär såg det ut idag
     

         Bevis för att jag faktiskt var i vattnet!




Det hände nåt annat kul idag. Johan kom in till mig på jobbet med en blomma!


Jättefin men det roligaste var att det är en kaktus... han påstår att han inte ens tänkte på det men det vet i fan...haha. Gulligt var det iallafall o jag blev jätteglad! Tack Älskling.....du är bäst!!

Nu är det typ två veckor kvar tills jag ska lära upp mig på mitt nya jobb.....Statoil. Ska bli hur skönt som helst o få jobba i Sölvesborg för det första, det tar 5 minuter o gå dit. För det andra få lite mer arbetskamrater, det är mest tjejer 20-35 år som jobbar där och för det tredje är det bra betalt:) 


Imorn ska det vara dax för Malin att klämma ut Blixten oxå men han verkar inte ha allt för bråttom ut.....inget vidare tycker Malin som börjar bli liiiite otålig:) Kom igen gumman, ut i studsmattan bara!

 Storasyster Alva    Storebror Keiren 

Mamma Mu    

Här skulle du ju vart en bild på pappa Ola oxå men jag hittar ingen:( så det
får bli en annan dag.

Kram o Natti Natti!!

Kommentarer

  • Walla säger:

    värsta bradbryyyden ;)

    Och shit i gatan va snygga vi ä haha.



    just de...fin kaktus :)))))

    2008-08-02 | 15:22:16
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: