lizzibitch

Exit

Kategori:

Här jobbar jag....detta är butiken i Kristianstad....


Detta är i Karlshamn
               

Idag dröste det in 25 lådor med varor! Så det var en häktisk dag då jobbet.
Det är ju så mycket fint, köpte en overall till Malin o Olas bebis...


Den är ju hur söt som helst!!! Man skulle kunna köpa hur mycket som helst.
Exit ska föresten byta namn till Name it. Det finns i hela Sverige, antingen rena
Exit butiken eller som märke i andra butiker.
vår merchendiser Jenny berättade att de vill ju öppna en butik i Karlstad.
De har lokal och allt men ingen som vill driva den....Kamilla Bruce....det vore
nåt för dig det:) Ring Exit vet ja!!

Ikväll ska jag telefonfika med Jannice....bara hon kommer hem från Helen!
This is our rockbitch.....lite suddig
  

Hörs snart igen!!! Puss o Kram

Kommentarer

  • Walla säger:

    tack snälla söta underbara!!!! Den kommer att bli asbra!!!!!!!!!!!! Puss & godnatt

    2008-08-05 | 21:18:31
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Men hallå lilla vännen.....jag ska ju bli en oerhört präktig lärare jag. Jag har bara en termin kvar nu:)



    2008-08-05 | 22:47:55
  • Åzzy säger:

    Men du kan ju inte lägga ut bild på presenten... då blir det ju ingen surprize :-)

    2008-08-06 | 07:44:03
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Sandra säger:

    nej men hejsan! hur är det? va trevligt att se lite av ditt liv igen! :)

    Kraaaaam/Sandra

    2008-08-06 | 20:40:00
    Bloggadress: http://saandriisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: