lizzibitch

Godmorgon Sverige

Kategori:

Gomorron Gomorron Gomorron.....

Ååå det var segt o gå upp idag,  jag låg allt o drog mig framför morgontv ända till kl 11
Det var heta diskutioner runt frukostbordet på tvn. Dels diskuterade de Arboga, det sänds en intervju
med mamman ikväll som kalla fakta har gjort. Det är ju förstås mycke tycka o tänka om det.
Är det okej, är det för tidigt, varför ska det sändas osv.
Jag tycker det är okej sålänge familjen är med på det o har kollat det färdiga materialet,  o det har dom
enligt tv4. Jag tror att mamman vill dela med sig av den här hemska upplevelsen till alla som följt det
o läst om det. Säkert ett steg i hennes sorgarbete. Man fick se en liten snutt imorse. Det verkar
som hon bestämt sig för att tänka på ett visst sätt o tycka på ett visst sätt för att orka gå vidare.
T e x inte känna hat, försöka förstå anledningen för hon hoppas att det fanns en anledning så hennes
barn inte dött för ingenting osv.
Ja vi får se ikväll....tårarna kommer att spruta men om de nu vill att detta ska sändas så även vi som läst o följt dom ska få svar på våra tankar o funderingar kring detta o även vi få ett avslut o gå vidare så är det klart jag ska titta.

Men först....Vi ska på bio idag!!
Arn - Riket vid vägens slut


Vi har sett Tempelriddaren o tyckte den var bra o de säger att denna är bättre.
Ska bli mysigt o gå bå bio o vilken bio sen, i Bromölla, den har fått pris för scandinaviens finaste bio!!
Där kan vi snacka om sköna stolar o utrymme för benen:) Ska ta bilder så ni får se:)
Ska bli skönt o få lite kvalitetstid med Johan, längesen vi fick det!
Bion börjar halv fyra men vi åker i god tid för att hämta biljetterna o ta en fika före:)

Så vi hörs ikväll!!
Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    hahahahahaha. känner vi varann eller hehehehehe.

    2008-08-31 | 12:17:39
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • walla säger:

    oj, vet inte om jag orkar kolla på det. Så fort jag läser i tidningarna om allt som hänt börjar man gråååååååta! Jag lider så med familjen. fy fan!



    jaha, och nu blev jag blöt i öga

    2008-08-31 | 12:20:34
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Anki säger:

    Å va mysigt med bio, det var ett tag sen..:0/



    Haha menar du att vi inte har sköna stolar & gott om plats för benen på vår underbara biograf då???;0)



    Hoppas filmen är bra,kramen

    2008-08-31 | 14:00:29
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: