lizzibitch

05:00 pip!!

Kategori:

Godmorgon!!
Första dagen på Statoil idag o så ska jag börja kvart i sex...taskigt...haha!
Jag tror nästan inte det är sant men klockan är nu 05:30 o jag är färdig.
La mig typ vid 23 igår men kunde ju inte somna, när jag väl gjorde det har
jag bara drömt ock yrat. Vaknat var och varannan timme....det är ju sååå
typiskt! Men nu känns det helt oki....kommer ju vara trött som f....n under
förmiddagen men men. Jag får sova en sväng när jag kommer hem.
Ska bli spännande iallafall, ska jobba med en tjej som heter Anna idag
har träffat påhenne förut. Det är ju massa o lära sig men det går nog bra.

Kramen

Kommentarer

  • mitha säger:

    Oh fått jobb på statoil? Gött!



    Hoppas du överlever morron här då o inte svimmar av trötthet..det hade jag gjort hahaha



    Lycka till=)

    2008-08-13 | 08:44:48
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se
  • Nicka säger:

    Kul att läsa och se alla bilder.Lycka till på det nya jobbet.Kram Nicka

    2008-08-13 | 09:20:34
  • Åzzy säger:

    Välkommen till morgongänget!

    2008-08-15 | 09:24:59
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: