lizzibitch

Torsdag

Kategori:



Verkar snöa i hela landet, sä även här. Försöker undvika att tilla ut!
Jag o Vilja ligger o myser i soffano glor pp TV.
Jag har ju rört ihop dagarna denna veckan som bara den!!
Kursen var igår och jag ska jobba som vanligt inatt. Imorn bär
det av till Malmö, måste ju sova först så det blir inte direkt nån heldag
men va fan, vi ska nog hinna göra stan oxå:))

Idag ska jag göra fiskpinnar, kokt potatis, stuvad spenat o kokt ägg!!
Riktig mat till en riktig kvinna:)
För visst finns det riktiga kvinnor o så finns det kvinnfolk som är nåt annat,
jag vet inte riktigt vad vi ska kalla dom än, får återkomma med det.....

Ha en superdag och ta hand om varandra!
Kramen


Kommentarer

  • gizze säger:

    Spenat är gott...tror det blir spenatsoppa här idag...



    Snö ja, här kom det typ 15cm, vad det nu skulle va bra för....



    Ha en fin fredag!

    Gizze

    2012-03-09 | 06:54:20
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: