lizzibitch

Resa

Kategori:

Vi har bestämt att dra iväg en vecka nu i vår.
Vi kommer inte ha nån vidare semester denna sommaren heller så
vi tycker vi är värda att få komma iväg. Bara va och njuta!
Har kollat på Rhodos (förstås) Cypern och Kreta.
Har hittat löjligt billiga resor i slutet av april/början av maj.
Johan måste förstås kolla så han kan få ledigt.
Och vi måste lösa det med djuren. Vi får väl se vad det blir.
Jag har suttit i timmar o kollat nu så jag är alldeles vimmelkantig!!




Har varit hemma o vart sjuk i några dagar nu men inatt kör vi igen.
Hoppas verkligen jag är pigg då för det är ett helvete o jobba natt
när man inte är frisk. Peppar peppar det är jag ju nu;)

Pussen o Kramen



Kommentarer

  • Lena säger:

    Hejsan Johan vet hur man uppvaktar sin tjej. Vi skall ta en tur med buss till Göteborg och TUR MÄSSAN och få tips om massa resor. KRAM MAMMA

    2012-03-23 | 15:42:34
  • Kamilla säger:

    Kom hit med djuren du. Jag vill ha en hund som GÅR med mig när jag vill "powerwalka", inte liggstrejkar;)

    2012-03-24 | 16:24:32
  • Lisen säger:

    Vilja hade älskat det Kamilla men matte tycker nog det blir en lite för lång omväg;)

    2012-03-25 | 18:11:19
  • Kamilla säger:

    Vad tråkigt:( Kan du inte skicka henne med bussgods?;)

    2012-03-28 | 10:24:13

Kommentera inlägget här: