lizzibitch

Motionera mera

Kategori:

Ja jag har bestämt mig!!
Jag måste nog vara nordeuropas slöaste människa, kanske inte men
det känns så. Nu när jag delar med mig av detta här så får jag ju lite press på mig!
Bra eller dåligt? Det får vi se:) Jag satsar på att få upp flåset och att tajta till lår och
rumpa. Johan vill att jag ska med ut o springa....tjena, öööö jag skulle ju dö!

Vad har jag för möjligheter att träna då?
- Motionscykel
- Ut o gå
- Magtränare

Idag kan jag berätta att jag o VIlja var ute på promenad i rask takt i 40 min.
Cyklat 2 * 5 min.
2 * 10 st vad man nu kan kalla rörelserna med magtränaren (sjukt jobbigt!!)

Känner mig pigg o peppad att få fortsätta dag efter dag.
Många av er skratar nog åt min kraftansträngning idag men är man såååå
otränad så kan jag lova att det känns....nu ska vi jobba på det,
jag och min vapendragare Vilja :)



Kommentarer

  • Gizze säger:

    Du har ju hund och du jobbar....Du är då rakt inte lat eller slö...

    Här har du en som är det....bara att erkänna det...endast promenader blir det för mig....men fortfarande hala och ej snabba tyvärr...men idag skiner solen..och värmer så gott...får ju vår känslor hihi...

    Ha en fin lördag!

    2011-03-05 | 14:03:55
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: