lizzibitch

Härliga tider

Kategori:

Ja det höst/vinter, kallt, blåsigt o det regnar en hel del men skit i det....
det är härliga tider nu:o) Händer massor just nu, nyfiken? Ja jag kommer
skriva om det men jag har några personer jag måste prata med först:o)
Saknar min pappa!!! Skulle behöva han här o bolla med nu,
ska nog lura ner dig snart! Har varit påväg uppåt i flera veckor nu men det kommer
hela tiden saker emellan....jobbigt, det var så längesen nu!!
Veckorna bara flyger förbi ju:o)
Köpt lite julklappar idag....älskar det...hitta rätt sak till rätt person:o)

Jobbar en del på Statoil o har inbokat lite hos käre Rikard framöver.
Vi har svullat i potatisgratäng o fläskfile´ikväll o kollat Idol....nu är det dax o
se vem av dom som får kasta in handuken o åka hem! Heja Calle o Tove (tror jag)
Jag har ju inte sett så mycke av den här säsongen men det är så jag känner ikväll.

Imorn är det träna hund som gäller...utställning på Söndag!!!!!

Tusen tack Jossan för hjälpen idag o alla andra dagar.....du är kanon!
(tror du har hål i strumpan...hihi)


Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    lisendosen pekar nedåt, behöver påfyllning!!

    2009-11-21 | 09:42:43
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: