lizzibitch

Go kväll i stugan

Kategori:

Har gjort det jag skule idag o lite till så nu känns det riktigt bra
o krypa ner. Har en hög reklam här som jag inte har bläddrat i än:o)
Ska slänga på en Beck film som jag faktiskt inte har sett...tror jag.

Imorn ställer jag klockan o ska upp med Walla o köpa lite mer blommor.
Var o fikade med ett gött gäng människor förut, sånt sätter alltid lite
guldkant på tillvaron.....så tack för en mysig eftermiddag.

Hoppas verkligen Johan är bättre imorn!! Fan va dålig han har vart.
Damen på apoteket som jag bad om råd frågade om det var ett barn
eller en vuxen....hmm....jaa det är en karl! Oj sa hon hahaha:o)
Jag har klarat mig...än så länge....peppar peppar!!

 Sov så gött o dröm sött
 

Kommentarer

  • Åzzy säger:

    Åh vad kul att köpa blommor! Ska jag nog oxå göra idag...

    2009-04-28 | 07:37:23
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Tobbe säger:

    Aha blommor. Var det inte träning??? :-D ja kaffe finns hos mig om ni känner för det. Kram.

    2009-04-28 | 08:22:28
    Bloggadress: http://justidag-pappa.blogspot.com

Kommentera inlägget här: