lizzibitch

Tråkigt!!!

Kategori:

Kväll igen då....o vad har jag gjort idag???
Inte mycke alls!!! Jobbat alldeles för tidigt, sovit, vart ute o kört en tur,
sovit, solat, sovit, pratat i telefon o nu ska jag snart sova igen!!!
Gud vilken tråkig dag...bläää! Rastlös men slltför slö för o göra nåt.
Ska upp o tvätta imorn o sen jobba kvällen.
Nån brasa lär det inte bli i Sölvesborg imorn eftersom det är eldningsförbud.
Vi har haft värsta sommaren här idag, termometern visade 28 grader:)
Det ska väl hålla i sig några dagar oxå.

På fredag kommer Linda hit:) Då ska jag visa henne mina smultronställen,
 vi ska äta gott o dricka gått,  göra stan o fika förstås:o)
Välkommen till mitt!!

Har bestämt att jag ska åka en tur uppåt i Maj.
Den 13 åker jag till Pocka i Göteborg o sen vidare till Säffle den 15.
Det är ju vårmarten på lördag 16:o) Sen äker jag hem igen på söndan.
Blir en snabbsväng.

Just nu är det Hocky VM Sverige -Usa.
Vi låg nyss under med 5-2 men nu är det helt plötsligt lika o 3 min kvar.
Spännande!! Heja Sverige!!
Å nu blev det fan mål...6-5 till oss o det lär nog sluta så:)
Gratttis pöjkar, imorn är det Sverige-Ryssland...Go Go Go

     



Kommentarer

  • walla säger:

    Jag har inte fått nått mess. Eller har jag ..hm.. Min telefon dör hela tiden, hänt något. Måste lämna in den på lagning. Det står att sim-kortet måste sättas i och det sitter ju redan där det ska :((

    Ses i morgon. Godnattkran

    2009-04-29 | 22:58:42
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Johan säger:

    Om det är en sony ericsson du har så låter det precis som felet som lisen hade i början. Är det det så räcker det nog att uppdatera telefonen... och det behöver du inte skicka iväg den för ;o)

    2009-04-30 | 00:05:26
  • Nicka säger:

    Skulle vilja att du köpte en sal åt mig i Gbg

    Jag ringer.

    2009-04-30 | 09:51:09
  • Nicka säger:

    Jag vill att du köper en sak och ingen sal, förresten vilken fin balkong du har jättemysigt.

    2009-04-30 | 09:53:07
  • Linda J säger:

    28 grader?!! Dä ju rene sömmer´n! Härligt...vi får väl nöja oss ned 17 här i dag...men bättre än inget =) Trevlig Valborg!

    2009-04-30 | 10:03:26
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • Anki säger:

    Ååå 28 grader?! Gud va gött!! Hoppas du får en kanonbra Valborgsmässoafton utan majbrassa=)

    kramar

    2009-04-30 | 10:15:20
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Larsa säger:

    28 grader jösses...får mig att tänka på stranden i Sölvesborg i somras när vi va och hälsade på..skulle va kul att göra om..:)

    Kram hälsa J

    2009-04-30 | 10:35:22
  • Lindiz säger:

    Tack snälla:) Ska bli sååå mysigt:) See you soon!!



    2009-05-01 | 00:18:23

Kommentera inlägget här: