lizzibitch

Till Kicki

Kategori:

Jag har bestämt att jag åker till Göteborg på Lördag.
Är det hocky då?
Vore ju kanon om de visar matchen nånstans så man kan sitta
på krogen o kolla o ta några öl....någon som vet nåt ställe?

       

Tack Mari för kommentaren:) Det är ju kanon att det är allsång på Tuppen
på Torsdag, gissa om vi kommer o va där o gissa om Ulle kommer dra
Ballerinan....haha!  Antagligen:) Jessica skulle boka bord:)

Johan har vart här o fått vålullal o lis o lis till lunch....Tack å mycke!
Ja det sprutar snart ur öronen...jag vet...haha!

Har tvättat lite idag o ska snart ge mig iväg till Kicki.
Kicki från Säffle som bor med sin Micke o deras 2 barn utanför
Kristianstad. Har varit där o lämnat av Erika 1 gång sen har vi
setts i Säffle o sagt att vi måste ju träffas när vi bor så nära......
Jag har bott här i över 1 år o idag ska vi ses...haha! Ska bli skitkul!

På återseende:o)  Kramen

Kommentarer

  • Mari säger:

    Det är hemma match på Fredag och borta match på Söndag!! Ska bli sååååå roligt och få träffa dig!!! :) Kram kram

    2009-04-02 | 15:49:40
  • Kattis säger:

    Verkar som Säffle folket trivs där nere i södern ju, ingen trevlig kille till övers där nere för mig?!

    Kram på dig, hoppas du hade kul med Kicki... =)

    2009-04-02 | 20:23:38
    Bloggadress: http://katteyes.wordpress.com/
  • Erica säger:

    Åhh hoppas ni hade sköj, du och Kicki!!

    Så det blir ett stopp i Gbg :-) Jag är ledig hela helgen!



    Jaha så Tuppen på torsdag i Säffle, låter himla kul. Jag är oxå hemma då och hänger gärna med!!



    KRAM Erica



    2009-04-03 | 00:49:20
  • Tess trött tokig morsa säger:

    hej

    jag bloggar om de du letar efter,

    om du vill ha roliga filmklipp fina bilder och bra läsning.... då har du hittat mej :)

    vi syns väl??



    kram

    2009-04-03 | 00:55:52
    Bloggadress: http://misstessan82.blogg.se/
  • Åzzy säger:

    Tyvärr är det hockey idag :(

    2009-04-03 | 17:39:42
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: