lizzibitch

Skärtorsdag

Kategori:

JAAAAAAAAAAAAA!!! Förjestad tog SM guld igår!!!
Jag jobbade ju hos Lotta o vi hade kanonmycke folk
men jag fick gå vid halv nio så jag sprang hem till Maria
o slängde mig i sängen där...haha(fortfarande inget v-rum)
Då var vi i mitten av andra perioden o hade ledningen med
2-0:))) Å sen vinner de hela skiten:)))) Fan va fränt!!

Kära Jonas (Johans bror) lär ju inte va för glad nu, gissa om han
håller på HV...mm;) Han får ett stort påskägg i helgen som tröst:)

Nu ska jag åka till Säffle o göra stan med mor o moster (hoppas jag).
Sen kommer storasyster o lillebror med tåget. Vi ska ha lite påskmiddag
hemma hos mamma vid tre...pappa kommer oxå:)

Sen är det Fest:) Ikväll blir det Tuppen o antagligen Harrys oxå:)
De flesta kommer va med o det ska bli såååå himla kul.
Rapport kommer imorn o bilder när jag kommit hem till min dator:)

Trevlig skärtorsdag på er!!!



Jätttekram till Johan som är sjuk o jag saknar dig såååå mycke!!

Kommentarer

  • Anki säger:

    Ha en riktigt kul kväll nu=)

    kraaaaaaaaaaam

    2009-04-09 | 10:54:24
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Isa säger:

    Jag tog ju fel igår. Hade nog blivit lite tokigt om jag vandrat in på tjejkvällen med S i släptåg ;) Det var till Westra sjuan vi skulle, men mor sa fel...

    Men IKVÄLL ses vi i alla fall. Tuppen vet jag var det ligger. Haha. Kram

    2009-04-09 | 14:21:12
  • walla säger:

    är stackarn sjuk.. :(((



    Kul att du fick slita lite hos lotta!

    2009-04-09 | 18:02:22
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Är det isblåsan på idag lr? Vi kan väl höras i morgon?

    2009-04-10 | 21:49:25
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Kattis säger:

    Jag han ju att se dig, lite i mina egna tankar gick jag i (vem annars?) men poletten trillade allt ner ler Hoppas du haft det bra!

    Kram o glad påsk te dig...

    2009-04-10 | 22:28:18
    Bloggadress: http://heartdreams.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: