lizzibitch

Påsk i bilder

Kategori:

        
55 mil i bilen!...lätt som en plätt:)) Frukost i Göteborg med syrran.... 
             
     
Direkt till Maria o Lars o kolla hockyn som vi vann o senare i veckan blev det
SM guld....tjohooo!! Gött Färjestad:)) Snön ligger fortfarande kvar här....
    

Fick fram utemöblerna hos pappa o det blev iallafall en fika i solen. Maria o
pappa löser nog nåt världsproblem eller så:)) Pappas kök....
    

Lotta in action på Charlottas när vi skulle ha tjejkväll. Just här är det tomt i
lokalen men sen ska ni tro att tjejerna på stan hittade hit o det blev fullt!! Kul:)
    

Mamma har köpt en ny soffa...strålande mor, det blev jättebra!
Här är mitt gamla hyreshus i Säffle...älskade Palm Beach...eller hur Pocca?:)
    

Strömstad i vårsolen, fullt med folk o båtlivet är i full gång. Stekarn 1 o 2 :)
     

Mitt ute i ingenstans kom vi till världens minsta färja...hihi!
Vi åkte på nya Svinesundsbron...högt som fan...inget för Walla:))
   

Älskade lilla farmor Sigrid, hon blir 91 på Valborg.

Kommentarer

  • mitha säger:

    HÄrliga bilder!



    haha nu var jag in och läste kommentaren! Ja jag var också superstressad o hade ungar åt höger o vänster. Men förhoppningsvis kommer ni väl te säffle snart igen eller så äre ju faktiskt bara 48 dagar kvar te sweden rock o då lär vi ju ses hoppas jag!!!!!!!!



    NU ska jag fortsätta svära över tårthelvete som inte blev bra alls haha TinTin vart nöjd iaf när det stod volbeat på denhaha



    ha d gött



    kramar

    2009-04-16 | 11:35:34
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.se/wp
  • Anki säger:

    Fina bilder! Verkar som du haft det bra i metropolen=)

    2009-04-16 | 13:02:14
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Pocca säger:

    Åh... älskade Palm Beach!!!!

    2009-04-17 | 19:44:38

Kommentera inlägget här: