lizzibitch

Ledig idag....

Kategori:

Ja visst....jätteskönt!!

Har jobbat 7 dagar nu så det var behövligt med en lidig dag innan
jag kör på det igen imorn. Så vad ska jag göra idag då?

Börjat med kaffe o blogg o våra bästa år :o)

Har skrivit en lista ( nähä) med alla samtal som jag måste ringa idag.
Facket, skattemyndigheten, elbolaget osv.
Sånt här kan jag dra på hur länge som helst o hitta ursäkter, hinner inte,
kan nog ta det imorn osv. Men idag SKA jag göra det....ska bara :o)

Laga lunch till mig o Johan, storkok på gång men jag vet inte vad än. 

Solen skiner o jag börjar bli riktigt sugen på lite ränna lite i affärer....
   

                                
( klicka på bilderna för större bild )



Kommentarer

  • Pocca säger:

    Jag vill också shoppa!!!!!!!!!!! Pengar? Ledig tid? Nåja... another time, another life verkar det som! ha ha ha! Pöss

    2009-04-20 | 13:22:34
    Bloggadress: http://poccahonta.bogg.se
  • Kamilla säger:

    Converseväskorna var ju riktigt snygga;)

    2009-04-20 | 13:36:47
    Bloggadress: http://familjenbruce.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ne... jag är tyvärr inte ledig. men jag började kl tre så jag tog en rejäl sovmorgon, sen slöade jag framför datorn!!!!=)



    Pöss

    2009-04-20 | 17:13:56
  • Anneli säger:

    well helluu!! ser att du vart inne på Cubus :) jävla rörig jeansvägg du ;) De aprikosfärgade jeansen från BikBok bilden köpte jag för 2 v sen..riktigt snygga faktiskt..Hoppas allt är bra gumman..Kraaaam

    2009-04-20 | 17:46:17
  • Anneli säger:

    well helluu!! ser att du vart inne på Cubus :) jävla rörig jeansvägg du ;) De aprikosfärgade jeansen från BikBok bilden köpte jag för 2 v sen..riktigt snygga faktiskt..Hoppas allt är bra gumman..Kraaaam

    2009-04-20 | 17:46:42
  • walla säger:

    jag är hemma nu, eller kom hem kl. 17 ungefär. FY FAN vilken resa!!! Jag är helt färdig. Svettigt, trött Alva, svettig Freja, varm bil, TRÅNG BIL!!! Detta var sista resan med den bilen. Nu måste vi köpa ny bil. Säkerheten = noll!!



    Är helt trött i kötte...ringer dig i morgon. Puss och kram

    2009-04-20 | 19:35:54
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: