lizzibitch

Fredag

Kategori:

Var jättemysigt o träffa Kicki med familj igår, hon bjöd
på mat innan vi åkte till stan för fika o promanad:)
Full fart i det stora superfina köket....


Isabell (brukar intre sitta på bordet)      Kevin kollar TV
    


Det är dåligt med fik som har öppet
längre än till sex, vi gick till Fantasy o 
de hadallafall öppet till halv sju:)            Här blommar det ska ni tro:)
  

Vi tog en promenad i Tivoliparken efter fikan, här ligger
teatern där musikalen RENT går nu. Fint hus!!


Vi blev sittande på en bänk vid vattnet o pratade, satt där
under hela solnedgången sen blev det jävligt kallt, men
fint var det:)) Dax o åka hem!


Jag o Johan forstatte med vårt Planet Earth maraton.

Nu ska jag slänga mig i duschen o sen åka o hämta Alva
o vi ska hämta Keiren. Ska ta med dom till Eko hallen o
sen blir det nog slottet eller nån lekpark eller så.
Malin, supermamman behöver få sova o va lite ifred !!!

Here i come to save the day!!
           

Kommentarer

  • Pocca säger:

    Jag vill också ha ett sånt kök!!!!

    Hur jag jobbar undre helgen!? Jo... säkert en anledning till min håglöset.

    Fredag: 15-21

    Lördag: 7-21

    Söndag: 10-22 ( kunde ju varit värre )



    Fattar du eller? Helt jävla sanslöst! SLAVDRIVERI!!!!!



    Pöss

    2009-04-03 | 11:55:19
    Bloggadress: http://poccahonta.bogg.se
  • Ewa säger:

    Hoppas du får en riktigt glad påsk, koppla av och njut! Vi ses när du kommit hem!

    Kramar!

    2009-04-03 | 14:35:05
  • Anki säger:

    Fina bilder=) Ha en bra helg,

    kraaaaam

    2009-04-03 | 15:47:36
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här: