lizzibitch

Balkongen

Kategori:

Vilken underbar dag jag har haft!!
Körde först till Tyringe, jättestort o det fanns massor med grejer, både
gammalt o nytt men inget jag skulle ha, det blev lite schampo o sånt,
lite godis till Alva o Keiren o lite annat smått o gått.
Tog EKO hallen  på vägen hem o köpte lite blommor o sen Bromlla
möbelaffär. Där köpte jag krukor för det jag hade kvar på presentkortet
från Ewa o Anders. Är supernöjd!! Titta så fint det blev:o)
 
Åkte förbi min kära med lite Ramlösa o youghert när jag kom hem. Stackarn!!
Å jag som längtat sååå efter honom!! Vi har ju inte hunnit ses så mycke nu
när jag jobbat så många kvällar o så blir han sjuk *snyft* Krya på dig!!!!!!!!!!
Erix ska flytta imorn oxå så jag tog med mig kisarna hem, vi har myst på
balkongen hela eftermiddagen. Gissa om de gillade det:o)




 

Nu har solen gått ner o jag ska bädda ner mig i soffan o kolla film!!

Kramen

Kommentarer

  • mary säger:

    Super fint!!! Vilka super fina katter..

    Inredning är verkligen din grej..:)

    2009-04-27 | 00:33:01
  • Tobbe säger:

    Hmm. Låter gott. Har J fått den dödliga manliga förkylningen el ? Jag som man kan ju bara tänka hur han mår isf, du J om du överlever så ta en dag i taget. :-p



    Massor av kramar till er. :-)

    2009-04-27 | 00:39:17
    Bloggadress: http://justidag-pappa.blogspot.com
  • Johan säger:

    Det är snarare den dödliga manliga maginfluensan jag har fått. Den är inte så rolig den heller tyvärr

    =op

    2009-04-27 | 08:30:50
  • Anki säger:

    Så snyggt det blev!!

    Kram kram

    2009-04-27 | 09:15:51
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Linda J säger:

    Jättefint! Du kan du =)

    2009-04-27 | 11:52:36
    Bloggadress: http://mysprick.blogg.se/
  • lindiz säger:

    Mysigt o fint du har gjort det:) Där kommer vi nog sitta & tjöta några timmar till helgen:):)

    2009-04-27 | 22:46:37
  • Åzzy säger:

    Fina krukor! Skulle passa jättebra hemma hos mig :) Påminner om urnan jag har i fönstret med murgrönan.

    2009-04-28 | 07:39:28
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här: