lizzibitch

Tandis

Kategori:

Idag vakvade jag med lite smått ångest....Ska till TANDLÄKAREN!!
Ni som känner mig vet ju vilken jävla skräck jag har för det....men faktiskt har det
blivit mycke bättre. Blev ju aningen härdad när jag låg på sjukhus i 2 veckor för
några år sedan, då höll de ju på o sticka ihjäl mig med sprutor o skit!!

Tord heter min tandläkare här nere, jag har varit hos han 4 ggr nu o det har gått
över förväntan bra, förutom första gången när jag var helt knäckt o hysterisk o bara rusade hem
så de fick ringa mig o fråga hur det gick, jag varken betalade eller fick nån ny tid...haha!
Lite pinsamt!! Men som sagt jag har tagit mig samman o lagat o fixat massor.
Lite stolt över mig själv är jag allt:) Har bara 1 gång kvar nu:)

Av någon anledning fick jag massa energi så jag har dammat o städat hela lägenheten, tvättat o donat.
Ska åka ner till Johans jobb o städa  kontoret vid fem tiden, då är han själv där nere.

Funderar på om jag ska hoppa in några timmar på Staoil eller om jag ska hålla mig tills imorn.
Känns som det flyter på rätt bra faktiskt, så jag kanske följer med Johan o kollar när han ska tatuera sig.
Det blev ju inget förra veckan så det verkar som det blir av ikväll:)


Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Vad jobbar Johan med?(nyfiket frågat:)

    2008-08-25 | 16:20:42
  • Åzzy säger:

    Bra jobbat! Gött att det snart är över!

    2008-08-25 | 17:15:54
    Bloggadress: http://sloppyme.tumblr.com
  • Lizzi säger:

    Frågar man inget får man inget veta:)

    Johan jobbar på Sölvesborgs Data heter det. Som datatekniker o i butiken.

    Skitbra om man behövr hjälp...tycker jag o många med mig...haha

    2008-08-25 | 20:40:15
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Anki säger:

    Fasen va jobbigt att ha tandläkarskräck, men duktig du är som fixar det ändå!!

    Haha verkar som fler än jag vart duktig & städat idag då;)

    Kramis

    2008-08-25 | 22:30:04
    Bloggadress: http://www.alltochingenting.se
  • Kamilla säger:

    Wow! Vilket kap du har gjort, en "datasambo" önskar jag mig oxå när jag sitter och bankar på Esc knappen eller Ctrl+ Alt+Delete knapparna. Håll hårt i honom:)!

    2008-08-27 | 12:37:48

Kommentera inlägget här: